In 2016 ben ik dankzij mijn studie Advanced Business Management de ginwereld ingerold. Wat begon als een schoolproject, groeide al snel uit tot de webshop www.gintermezzo.be. Anderhalf jaar, ontelbare gin-tonics en verschillende andere cocktails later was ik klaar voor de volgende uitdaging: mijn eigen drankenlabel.

Met Bon Vivant Spirits zet ik resoluut in op absolute kwaliteit. Met zo’n naam mag dat ook niet anders. Die heeft trouwens ook wat sentimentele waarde. Mijn ouders waren vroeger goede spaarders, maar wanneer we in de zomer op reis gingen, dan deden we een week lang alles waar we zin in hadden. Echte Bon Vivants waren we! Het gevoel dat ik tijdens zo’n vakantieweek ervaarde, dat wil ik nooit verliezen.

Dat is ook de reden waarom ik mijn eigen zaak met zoveel passie en toewijding kan uitbouwen: ik ben niet aan het werken, maar ik geniet van elke dag en dat wil ik ook overbrengen op en doorgeven aan anderen.

Met Bon Vivant Spirits wil ik spirits creëren die je als het ware moet verdienen. Ze moeten bij anderen een onderbewust gevoel van geluk en voldoening opwekken, net zoals ze dat bij mij doen.

Bon Vivant Spirits draait echter om zoveel meer dan alleen kwalitatieve dranken op de markt brengen. Bon Vivant is een visie, een filosofie, die staat voor een ondernemende mindset: Faber est suae quisque fortunae. Ieder is de schepper van zijn eigen geluk. Bon Vivant wil mensen inspireren en ondersteunen om doelen te stellen, te werken voor deze doelen en nadien op een verantwoorde manier de beloning aanreiken die ze verdienen.

Sluit Menu